Telefon: 89 539 99 83       e‑mail: kompik@kompik.com.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kompik24

Producenci

Serwis reklamacyjny

Obudowę komputera stacjonarnego z umieszczoną na niej plombą klient może otworzyć dopiero po sprawdzeniu zgodności parametrów sprzętu. Po otwarciu obudowy i zerwaniu plomby reklamacje dotyczące niezgodności parametrów sprzętu nie będą uwzględniane. Zerwanie plomb gwarancyjnych umieszczonych na poszczególnych podzespołach komputera stacjonarnego oznacza utratę gwarancji na dane podzespoły. Klient nie może otwierać obudowy w laptopach i innych urządzeniach przenośnych.

Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres kompik@kompik.com.pl lub telefonicznie pod numer 89 539 99 83.

Po konsultacji z pracownikiem Kompik24.pl klient odsyła towar do siedziby firmy na adres Zientary-Malewskiej 51/53, 10-307 Olsztyn.

Do przesyłki należy dołączyć:

  • Informację o usterce
  • Numer lub kopię dokumentu zakupu
  • Telefon kontaktowy
  • Adres zwrotny
  • W przypadku laptopów – informację o dołączonym zasilaczu
  • Komputery i laptopy proszę odsyłać bez haseł na Windowsie, z hasłem zapisanym na kartce lub z dodatkowym niezahasłowanym kontem przeznaczonym dla serwisanta

Towar odsyłany jest na nasz koszt przez 10 dni od zakupu, po tym terminie klient odsyła towar na własny koszt oraz na własną odpowiedzialność, dowolnym kurierem lub pocztą.

Gwarancja nie obejmuje:
1. Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania lub przechowywania oraz w wyniku napraw dokonanych we własnym zakresie
2. Uszkodzeń mechanicznych.
3. Baterii w laptopach i innych urządzeniach przenośnych (na baterie jest udzielana gwarancja rozruchowa 7 dni na czas pracy określony w opisie przedmiotu)
4. Usterek, których przyczyną jest błędna praca oprogramowania.

W przypadku nieuzasadnionych reklamacji odesłanych bez uzgodnienia z pracownikiem koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient

Gwarant nie bierze odpowiedzialności za urządzenia zewnętrzne dołączone do sprzętu (np. nadajniki myszy bezprzewodowych, pendrive’y itp.)

Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za niekompatybilność podzespołów ze sprzętem Klienta.

Gwarant nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia wadliwości sprzętu, np. utrata danych z dysku twardego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl